FAQ
1. Қалай тапсырыс беруге болады?
Толығырақ мына жерден оқыңыз
2. Қайтаруды қалай рәсімдеуге болады?
Толығырақ мына жерден оқыңыз
3. Билеттер номинал бойынша сатыла ма?
Барлық қазақстандық іс-шараларға біз билеттерді номиналды сатуға тырысамыз. Өте сирек жағдайларда қызмет ақысы қолданылады.
4. Балалар билеттері бар ма?
"Балалар емес" іс-шараларға-жоқ, өйткені көбінесе олар
балаларға арналмаған және шектеулері бар. Әдетте (менеджерлерден анықтаңыз!), 4 жасқа дейінгі балаларға кіру тегін, осы жастан асқан балалардың орнына толық билет сатып алу керек.
4. Тапсырысты рәсімдеу кезінде сәтсіздік орын алды, ал келесі талпыныс кезінде сайтта бұл орындар жоқ, бұл нені білдіреді?
Төлем кезінде жүйе автоматты түрде таңдалғандарды алып тастайды
20 минутқа арналған орындар, олар көрсетілген уақыттан кейін сайтқа оралады. Кейінірек қайталап көріңіз.
5. Құпия сөзді қалай қалпына келтіруге болады?
Жеке кабинет-парольді ұмытып қалдыңыз ба? - Электрондық поштаны енгізіңіз-қалпына келтіру
6. Өз билетімді қайдан табуға болады?
Тапсырысты рәсімдеу кезінде көрсетілген поштада;
Жеке кабинетте;
sms хабарламада (бұл қызмет барлық іс-шараларға қол жетімді емес);
Kaspi қосымшасында (Kaspi төлем жағдайында)
Еш жерде жоқ па? What's App техникалық қолдауына жазыңыз +7 776 544 28 82, +7 701 986 5252
7. Мүмкіндігі шектеулі жандарға жеңілдік билеттері бар ма?
Әр жағдайда біз ұйымдастырушылармен сөйлесеміз және олардан сұралған іс-шараға осындай билеттер қарастырылған ба, соны нақтылаймыз.
8. Ресейлік картамен қалай төлеуге болады?
Өкінішке орай, жоқ!